💰СУПЕР ПРОМОЦИЯ💰 до -50% отстъпка
Добавяне на продукти, които харесвате и искате да купите по-късно.

Правила на сайта

I. Определения

Използваните в Правилника термини означават:

1. Клиент - физическо лице, юридическо лице или организационна единица, която не е юридическо лице, чиито специфични разпоредби предоставят юридическа правоспособност, което прави Поръчка в Магазина; по-специално, Клиентът може да бъде Потребител или Самостоятелен предприемач;

2. Потребител - съгласно чл. 22 [1] от Гражданския кодекс означава физическо лице, което извършва правна сделка с предприемач, която не е пряко свързана с неговата стопанска или професионална дейност;

3. Едноличен търговец - физическо лице, което сключва договор за продажба на стоки, пряко свързан с неговата стопанска дейност, когато съдържанието на договора за продажба показва, че той няма професионален характер за това лице, произтичащ по-специално от предмета на своята стопанска дейност, предоставен въз основа на разпоредбите на Централния регистър и информация за стопанската дейност, за които се прилагат разпоредбите относно потребителя, съдържащи се в Глава 4 - Право на отказ от Договора - Закона за правата на потребителите;

4. Граждански кодекс - Законът от 23 април 1964 г. (Д. № 16, т. 93, с измененията);

5. Правила – настоящите Правила, определящи общите условия за продажба и правилата за предоставяне на електронни услуги като част от Онлайн магазин royal-fashion.bg;

6. Онлайн магазин (Магазин) – уебсайт, достъпен на www.royal-fashion.bg, чрез който Клиентът може по-специално да прави Поръчки;

7. Стоки – продукти, представени в Онлайн магазина;

8. Договор за покупко-продажба - договор за покупко-продажба на Стока по смисъла на Гражданския кодекс, сключен между Продавача и Клиента, сключен с помощта на уебсайта на Магазина; моментът на сключване на Договора за продажба е моментът на подаване на Поръчката;

9. Закон за правата на потребителите - Закон от 30 май 2014 г. за правата на потребителите ( от 2014 г., т. 827, с измененията);

10. Закон за предоставяне на електронни услуги - Закон от 18 юли 2002 г. за предоставяне на електронни услуги (№ 144, т. 1204 с измененията);

11. Поръчка - волеизявление на Клиента, насочено директно към сключването на Договора за продажба, като посочва по-специално вида и количеството на Стоката;

12. Продавач - страна по Договора за покупко-продажба с Клиента, продаваща Стоките и собственик на Магазина, т.е.: Royal Fashion Vipol Spółka z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, NIP 5223103395, REGON 368499313, KRS 0000700112.


II. Общи положения

1. Тези правила определят правилата за използване на онлайн магазина, достъпен на адрес www.royal-fashion.bg.

2. Този правилник е регламентът, посочен в чл. 8 от Закона за предоставяне на електронни услуги.

3. Онлайн магазинът royal-fashion.bg, работещ на www.royal-fashion.bg, се управлява от Royal Fashion Vipol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, вписана в регистъра на предприемачите, воден от SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, под номер KRS 0000700112, NIP: 5223103395, REGON: 368499313. Акционерният капитал е 100 000,00 PLN.

4. Този правилник определя по-специално:

  • правила за регистрация и използване на акаунт като част от Онлайн магазина;
  • правила и условия за подаване на поръчки през Онлайн магазина;
  • правилата за сключване на договори за продажба при използване на услугите, предоставяни като част от онлайн магазина.

5. Използването на Онлайн магазина е възможно при условие, че използваната от Клиента ИКТ система отговаря на следните минимални технически изисквания: настолен или преносим компютър, смартфон или таблет, необходим достъп до Интернет.

6. За да използва онлайн магазина, клиентът трябва да получи достъп до компютърна станция или крайно устройство с достъп до Интернет.

7. В съответствие с действащото законодателство royal-fashion.bg си запазва правото да ограничи предоставянето на услуги чрез Онлайн магазина до лица под 18 години. В този случай потенциалните клиенти ще бъдат уведомени за горното.

8. Клиентите могат да се запознаят с настоящия Регламент по всяко време чрез линка на главната страница на сайта www.royal-fashion.bg и да го изтеглят и разпечатат.


III. Правила за използване на онлайн магазина

1. Регистрацията като част от Онлайн магазина не е задължителна. Клиентът може да направи поръчка без регистрация в Магазина, след като се запознае и приеме настоящите Правила.

2. Регистрацията става чрез попълване и приемане на регистрационния формуляр, наличен на един от уебсайтовете на Магазина.

3. Условието за регистрация е съгласие със съдържанието на Правилника и предоставяне на лични данни, отбелязани като задължителни.

4. Royal-fashion.bg може да лиши Клиента от правото да използва Онлайн магазина, както и да ограничи достъпа му до част или всички ресурси на Онлайн магазина, с незабавен ефект, в случай на нарушение от страна на Клиента на Правилата , и по-специално когато Клиентът:

  • предоставени при регистрация в Онлайн магазина данни, които са неверни, неточни или неактуални, подвеждащи или нарушаващи правата на трети лица,
  • наруши личните права на трети лица чрез онлайн магазина, по-специално личните права на други клиенти на онлайн магазина,
  • участват в други поведения, които ще се считат от royal-fashion.bg за несъвместими с приложимото законодателство или общите принципи за използване на Интернет или увреждащи доброто име на royal-fashion.bg. Лице, на което е отнето правото да използва онлайн магазина, не може да извършва повторна регистрация без предварителното съгласие на royal-fashion.bg.

5. За да гарантира сигурността на предаването на съобщения и данни във връзка с услугите, предоставяни на уебсайта, Онлайн магазинът предприема технически и организационни мерки, подходящи за степента на заплаха за сигурността на предоставяните услуги, по-специално мерки за предотвратяване на придобиване и промяна на лични данни, изпратени в интернет от неоторизирани лица.

6. Клиентът е длъжен по-специално да:

  • да използвате онлайн магазина по начин, съобразен с разпоредбите на действащото законодателство на територията на Република Полша, разпоредбите на Правилника, както и общите принципи за използване на Интернет;
  • да не предоставяте или предавате съдържание, забранено от закона, например съдържание, което насърчава насилие, е клеветническо или нарушава лични права и други права на трети страни,
  • да използвате онлайн магазина по начин, който не пречи на функционирането му, по-специално чрез използване на специфичен софтуер или устройства,
  • да не предприема действия като: изпращане или публикуване на нежелана търговска информация (спам) като част от Онлайн магазина,
  • да използвате Онлайн магазина по начин, който не е неудобен за останалите клиенти и за royal-fashion.bg,
  • използване на всяко съдържание, съдържащо се в Онлайн магазина, само за лична употреба.


IV. Ред за сключване на Договор за продажба

1. За да сключите Договор за покупко-продажба чрез Онлайн магазина, отидете на уебсайта www.royal-fashion.bg и изберете Стоката, като предприемете допълнителни технически стъпки въз основа на съобщенията, показвани на Клиента и информацията, налична на уебсайта.

2. Изборът на поръчаните стоки от клиента става чрез добавянето им в кошницата.

3. При подаване на Поръчка – до натискане на бутона за потвърждение на направената Поръчка – Клиентът има възможност да променя въведените данни и избрания Продукт. За да направите това, следвайте показаните съобщения и информацията, налична на уебсайта.

4. След като Клиентът, използващ Онлайн магазина, предостави всички необходими данни, ще се покаже обобщена информация за направената Поръчка. Резюмето на направената поръчка ще включва, наред с други описание на избраните стоки или услуги, общата цена и всички други разходи.

5. За да изпратите Поръчката е необходимо да приемете съдържанието на Регламента, да предоставите лични данни, отбелязани като задължителни и да натиснете бутона за потвърждение на подаването на Поръчката.

6. Предоставената на уебсайтовете на Магазина информация за Стоките представлява оферта по смисъла на чл. 66 от Гражданския кодекс. Изпращането на Поръчката от страна на Клиента е волеизявление за сключване на Договор за покупко-продажба с royal-fashion.bg, съгласно Регламента.

7. Договорът се счита за сключен, когато Поръчката на Клиента влезе в ИТ системата на Онлайн магазина, при условие че Поръчката отговаря на Регламента. След сключване на договора, Клиентът получава имейл, потвърждаващ всички съществени елементи на Поръчката.

8. Договорът за продажба се сключва на полски език. Консолидирането, защитата и споделянето на данните за поръчката и Общите условия (правилата за продажба) се извършва чрез електронна поща. По-ранните поръчки могат да бъдат прегледани от Клиента в профила, след като влезе в системата.

9. Магазинът си запазва правото да анулира цялата Поръчка или част от нея след три дни от опита за връзка с Клиента. При поръчки, платени на предплащане, разходите за нереализираната част от поръчката се връщат по сметката, от която е платена. При поръчки с избран начин на плащане при доставка, стойността на Поръчката се намалява с нереализираната й част.


V. Dostawa

1. Sklep realizuje dostawę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz państw Europy: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Węgier, Wielkiej Brytanii oraz Włoch. Dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich, Sklep nie przewiduje możliwości samodzielnego odbioru zakupionych towarów (odbioru osobistego).

3. Dla Klientów zamawiających na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej są to:

  • Firma kurierska InPost (przywidywany czas dostawy: 1 dzień);
  • Paczkomaty InPost (przywidywany czas dostawy: 1 dzień);
  • Firma kurierska Poczta Polska (przywidywany czas dostawy: 1 dzień)
  • Punkty odbioru Poczta Polska (przywidywany czas dostawy: 1 dzień)
  • Firma kurierska DHL (przywidywany czas dostawy: 1 dzień)
  • Punkty odbioru DHL (przywidywany czas dostawy: 1 dzień)

4. Dla Klientów zamawiających na teren państw wymienionych w pkt.1, włączając teren Rzeczypospolitej Polskiej jest to:

  • firma kurierska DHL (dostawa do 5 dni).

5. Przez termin "dzień" rozumie się dzień roboczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wyłączając soboty i niedziele. Termin realizacji dostawy liczony jest od momentu nadania przesyłki przez Sklep. Czas realizacji zamówień w Sklepie wynosi do 24 godzin roboczych. Realizacja zamówień dokonanych po godz. 14.00 przechodzi na kolejny dzień.

6. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy. W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłaszanie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu. W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej. *w przypadku zamówienia więcej niż 7 par, zamówienie zostanie zapakowane w karton, aby lepiej chronić produkty. Standardowo karton ma rozmiar 60x60x30, ale postaramy się go dopasować do zawartości zamówienia.

7. Koszt wysyłki uzależniony jest od wyboru firmy kurierskiej. Cennik przesyłek kurierskich znajduje się pod adresem: https://royalfashion.pl/Koszty-wysylki-cterms-pol-56.html.

8. Sklep informuje, iż nie ma wpływu na czas dostarczenia i pracę firm kurierskich, o których mowa w pkt. 2. W przypadku problemów z doręczeniem przesyłki Sklep prosi o kontakt z infolinią.


VI. Ceny i metody płatności

1. Klient ma możliwość wyboru odpowiadającej mu waluty.

W sklepie dostępne są cztery możliwości wyboru walut: polski złoty (ZŁ), EUR (€), USD ($), GBP (£), HUF (Ft), RON (L), CZK (Kč). Ceny Towarów zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

2. Zamawiając dostawę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej możecie Państwo wybrać formy płatności:

  • przelew tradycyjny: Royal Fashion Vipol Sp. z. o. o. al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa PL16 1050 1025 1000 0090 3258 7421 ING Bank Śląski;
  • płatność w systemie PayPal (płatności zagraniczne w EUR, GBP, USD);
  • płatność w systemie Przelewy24;
  • płatność w systemie imoje
  • płatność gotówką przy odbiorze.

3. Zamawiając dostawę na terenie Europy: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Węgier, Włoch bądź Wielkiej Brytanii dostępne są formy płatności w systemie PayPal oraz w systemie PayU.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówień nieopłaconych w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.

5. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu Towaru wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sklep zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

6. Sklep wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści na adres poczty elektronicznej wskazany w Zamówieniu.

7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.

8. Klient jest uprawniony do wycofania powyższej akceptacji na przesyłanie faktur w formie elektronicznej w drodze przesłania na adres Sklepu (Dane teleadresowe z pkt. VII ust. 2 Regulaminu oświadczenia w formie pisemnej o rezygnacji lub elektronicznie na adres mail: kontakt@royalfashion.pl. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Sklep traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.


VII. Законово право на отказ

1. Само Клиент, който е Потребител или Едноличен предприемач, има право на 14-дневен срок за отказ от Договора за продажба, без да посочва причина и без да поема разходи (с изключение на разходите, посочени в чл. 33, чл. 34, ал. 2 и чл.35 от Закона за правата на потребителите).

2. Правото на отказ от Договора за продажба изтича след 14 дни от датата на сключването му, т.е. от датата на подаване на Поръчката. За спазване на срока за отказ от договора е достатъчно да изпратите информация относно упражняването на правото си на отказ от договора преди крайния срок за отказ от договора, т.е. 14 дни от датата на подаване на поръчката.

3. За да упражните правото си на отказ от договора, моля, информирайте ни за решението си да се откажете от този договор чрез недвусмислено изявление (напр. писмо, изпратено по пощата или електронна поща). Можете да използвате образеца на формуляр за отказ, но не е задължителен.

Dane adresowe oraz teleadresowe:
Sklep Royal-fashion.bg
Aleja Krakowska 190A Hala 1
05-552 Łazy
Nr.tel.: +48 22 247 21 97
Adres e-mail: kontakt@royalfashion.pl

4. Можете също да попълните и изпратите формуляра за отказ или всяко друго недвусмислено изявление по електронен път на нашия уебсайт royal-fashion.bg. Ако използвате тази опция, ние незабавно ще Ви изпратим потвърждение за получаване на информацията за отказ от договора на траен носител (напр. по електронна поща). Кутията с върнатия артикул трябва да съдържа попълнен формуляр за отказ. Също така препоръчваме да приложите фискален бон, издаден при продажба на артикула – същевременно Ви уведомяваме, че прилагането на касов бон не е задължително.

5. Можем да задържим възстановяването, докато не получим артикула или докато не ни бъде предоставено доказателство за връщането му, което от двете настъпи първо. Поради безналичния оборот в Магазина - Магазинът си запазва правото да не събира наложен платеж.

6.Правото на отказ от договора от страна на Потребителя или Едноличния предприемач е изключено, по-специално по отношение на договори:

  1. за предоставяне на услугите, ако Продавачът е изпълнил изцяло услугата с изричното съгласие на потребителя, който е бил уведомен преди започване на услугата, че след извършване на услугата от Продавача, той губи правото на да се откаже от договора;
  2. при които цената или възнаграждението зависи от колебанията на финансовия пазар, върху които Продавачът няма контрол и които могат да настъпят преди крайния срок за отказ от договора;
  3. при които предмет на услугата е несглобяем артикул, произведен по спецификация на клиента или служещ за задоволяване на индивидуалните му потребности;
  4. при които предмет на услугата е артикул, който се разваля бързо или е с кратък срок на годност;
  5. при които предмет на услугата е артикул, доставен в запечатана опаковка, която след отваряне на опаковката не може да бъде върната поради здравословни или хигиенни съображения, ако опаковката е била отваряна след доставката;
  6. при които предмет на услугата са артикули, които след доставката поради естеството си са неразривно свързани с други артикули;
  7. при които предмет на услугата са звукови или визуални записи или компютърен софтуер, доставени в запечатана опаковка, ако опаковката е отваряна след доставката;
  8. за доставка на цифрово съдържание, което не е записано на материален носител, ако изпълнението е започнало с изричното съгласие на Клиента преди крайния срок за отказ от договора и след информиране на Продавача за загубата на правото на отказ от договора.


VIII. Последици от отказ от договора.

1. В случай на отказ от Споразумението за продажба, ние ще възстановим всички плащания, получени от вас, включително разходите за доставка на стоките (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избрания от вас метод на доставка, различен от най-евтиния стандартен метод за доставка, предлаган от нас ), незабавно, но не по-късно от 14 дни от деня, в който Клиентът е заявил, че използва правото си на отказ от договора.

2. Разходите по върнатите продукти се връщат по сметката, от която е заплатена поръчката, или по номера на банковата сметка/салдото на клиента, посочени във формата за отказ в магазин royal-fashion.bg. Можем да задържим възстановяването, докато не получим артикула или докато не ни бъде предоставено доказателство за връщането му, което от двете настъпи първо.

3. Разходите за доставка на върнатите стоки (въз основа на правото на отказ от договора) до Магазина се поемат от Клиента. Магазинът също така си запазва правото да не събира колети, изпратени до пунктовете за събиране.

Уважаеми клиенти, в момента на използване на колетите на магазина (опцията е достъпна само за регистрирани клиенти в магазина, които са направили покупки като влезли клиенти) на последната страница на генерираната декларация ще намерите кода за доставка, който трябва да бъде поставен върху пратката. Ние не изпращаме куриер за връщане на пратки.

ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР (ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ) В МАГАЗИН ROYALFASHION.BG

5. В съответствие с приложимото законодателство, Потребителят и Едноличният предприемач имат 14 дни за връщане на стоките въз основа на правото на отказ от договора. В същото време Магазинът доброволно удължава това време до 365 дни - удължаването се отнася само за Потребителите (това право не се отнася за едноличните търговци), без да ограничава законовото 14-дневно право за отказ от договор от разстояние.

Правото на връщане в Магазина изтича след 365 дни от датата на подаване на поръчката.

6. За спазване на крайния срок за отказ от договора е достатъчно да изпратите информация относно упражняването на правото си на отказ от договора преди крайния срок за отказ от договора, т.е. 365 дни от датата на подаване на поръчката за Потребителите или преди изтичането на 14 дни (за законно оттегляне).

7. Клиентът, който има законово право да се откаже от Договора за продажба, носи отговорност за намаляването на стойността на артикула в резултат на използването му по начин, който надхвърля необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на артикула.


IX. Рекламации относно Стоките

Отнася се за клиент, който е потребител или едноличен предприемач:

1. Ние сме длъжни да доставим стоки без дефекти. Законът за отговорността за дефекти на продадената стока (гаранция за дефекти) се прилага до степента, посочена в чл. 556 и чл. 556 [1] - 556 [3] и следващите от Гражданския кодекс.

2. Могат да се подават жалби:

  • na piśmie na adres: Royal Fashion Vipol Sp. Z o.o. CENTRUM LOGISTYCZNE, Aleja Krakowska 190A H-1/P-1, 05-552, Łazy;
  • чрез електронна поща на следния адрес: contact@royal-fashion.bg.
  • чрез формата за рекламация, която е достъпна след влизане в акаунта на Клиента в Магазина.

3. В случай на упражняване на гаранционните права - ако преценим за необходимо да разгледаме рекламацията, Вие се задължавате да доставите дефектиралата стока на горепосочения пощенски адрес. Ако поради вида на стоката или начина на монтаж доставката на стоката би била прекомерно затруднена, Вие сте длъжни да ни я предоставите на мястото, където се намира. Ние се задължаваме да отговорим на жалбата незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на нейното подаване. Ние носим отговорност съгласно гаранцията, ако бъде открит физически дефект в рамките на две години от датата на доставка на стоките до вас. В случай, че предмет на продажба е употребявана движима вещ, гаранцията е една година от датата на освобождаването й.

4. Дефектният продукт може първо да бъде ремонтиран или заменен, но ако никоя от опциите не е изпълнена от Магазина, Клиентът може да кандидатства за намаление на цената на дефектния продукт в случай на незначителни дефекти или да се оттегли от Договора за продажба в случай на материални дефекти на стоката. Естеството на съществеността се тества в зависимост от установените факти.

5. В подадената рекламация се препоръчва (1) да предоставите информация относно предмета на рекламацията, по-специално вида и датата на дефекта; и (2) предоставяне на данни за контакт на лицето, което подава жалбата - това ще улесни и ускори разглеждането на жалбата от Магазина. Препоръките, посочени в предходното изречение, са само необвързващи насоки и по никакъв начин не засягат ефективността на жалбите, подадени без предоставяне на препоръчителната информация.

6. Разходите по сделката се възстановяват по банков път. В случай на плащане от друга платежна система, напр. PayU / Tpay или PayPal, транзакциите се извършват към номера на сметката, от която е извършено плащането. В останалите случаи на номер на сметка, посочен във формуляра и протокола за рекламация.

РЕКЛАМАЦИЯТА СЕ РАЗГЛЕЖДА ИНДИВИДУАЛНО ЗА ВСЯКА ПОРЪЧКА.

7. Рекламациите могат да бъдат отхвърлени поради:

  • разликата във външния вид на поръчаната и получената стока, произтичаща от разликата в настройката на параметрите на монитора на Клиента, по-специално разликата в цветовете и нюансите;
  • следи от лепило;
  • естествено износване на обувки (напр. подметки, токчета, хастари);
  • механични повреди (натъртвания, ожулвания);
  • увреждане в резултат на лошо прилягане на обувките към крака;
  • щети в резултат на неправилна употреба и поддръжка.

Магазинът информира обаче, че всички уведомления за оплаквания се проверяват на индивидуална основа и горните причини за отхвърляне на оплакване са само примери.

За продукти от категория: OUTLET в Магазина Купувачът няма право на претенции по гаранцията във връзка с дефекти на стоките, за които Купувачът е бил уведомен преди извършване на покупката – чл. 557 §1 от Гражданския кодекс.

Отнася се за клиент, който не е потребител или едноличен търговец:

8. При сключен Договор за продажба с Клиент, който не е Потребител или не е ЕТ, на основание чл. 558 § 1 от Гражданския кодекс отговорността на Онлайн магазина по гаранцията за дефекти на Стоките е изключена. Това изключение е неефективно в случай на измамно укриване на дефектите на Стоките.


X. Допълнителни гаранции при продажба на Стоки в Магазина

Royal-fashion.bg не е производител на Стоките и не предоставя допълнителна гаранция за продаваните продукти. Производителят може да носи гаранционна отговорност за продадените Стоки при условията и за срока, посочени в гаранционната карта. Ако в гаранционния документ е предвидена такава възможност, Клиентът може да предяви претенциите си по гаранцията и директно в оторизиран сервиз, чийто адрес е посочен в гаранционната карта. Гаранцията не изключва, ограничава или спира правата на Клиента, произтичащи от разпоредбите на гаранцията за дефекти на продадения артикул.


XI. Жалби относно предоставяне на електронни услуги

1. Royal-fashion.bg предприема действия, за да осигури правилната работа на Онлайн магазина, доколкото това е резултат от актуалните технически познания, и се задължава да отстранява в разумен срок всички нередности, съобщени от клиентите.

2. Клиентът може да ни уведомява за нередности или прекъсвания във функционирането на сайта на Електронния магазин. Моля, сигнализирайте за нередности, свързани с функционирането на Магазина, на имейл на следния адрес: contact@royal-fashion.bg

3. При жалба относно нередности, свързани с функционирането на сайта на Онлайн магазина, моля посочете вида и датата на нередността.

4. Ние се задължаваме да отговорим на жалбата незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на нейното подаване.


XII. Извънсъдебни начини за разглеждане на жалби и обезщетения

1. Моля, имайте предвид, че има възможности за използване на извънсъдебни процедури за оплакване и обезщетение. Използването им е доброволно и може да се извърши само ако и двете страни в спора са съгласни с това.

2. Потребителят може да поиска образуване на производство за извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове относно сключен Договор за покупко-продажба пред Търговската инспекция, съгласно чл. 36 от Закона от 15 декември 2000 г. за търговската инспекция (Вестник на законите 2001 г. № 4, т. 25, с измененията).

3. Потребителят може също така да поиска спорът относно сключения Договор за продажба да бъде разгледан от постоянен арбитражен съд, действащ към съответния воеводски инспекторат на Търговската инспекция, съгласно чл. 37 от Закона от 15 декември 2000 г. за търговската инспекция (Вестник на законите 2001 г. № 4, т. 25, с измененията).

4. Европейската комисия също така предоставя платформа за онлайн разрешаване на спорове между потребители и предприемачи (ODR платформа). Наличен е на: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Подробна информация за разрешаването на потребителски спорове, включително възможността Потребителят да използва извънсъдебни средства за разглеждане на жалби, обезщетение и правилата за достъп до тези процедури са достъпни в офисите и на уебсайтовете на провинциалните инспекторати на търговската инспекция и на интернет адрес: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

6. Моля, имайте предвид, че се ангажираме да използваме извънсъдебно разрешаване на спорове с Потребители по смисъла на Закона от 23 септември 2016 г. относно извънсъдебното разрешаване на потребителски спорове. Субектът, упълномощен за извънсъдебно разрешаване на спорове между royal-fashion.bg и Потребителя е: Провинциален инспектор на търговската инспекция, достъпен на: http://www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136. Потребителят може да подаде заявление до този субект за образуване на производство за извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове.


XIII. Информация относно обработката на лични данни

1. Администратор на вашите лични данни е Royal Fashion Vipol sp. z o. o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa e-mail: admin@royalfashion.pl. Администраторът не е назначил Инспектор по защита на данните. По въпроси, свързани с вашите данни, моля, свържете се на следния имейл адрес: contact@royal-fashion.bg.

2. Вашите лични данни ще бъдат обработвани:

  • за сключване и изпълнение на договор за покупко-продажба на основание чл. 6 сек. 1 б RODO,
  • за изпращане на бюлетина въз основа на съгласие и чл. 6 сек. 1 и RODO,
  • както и за маркетингови цели, т.е. увеличаване на продажбите, например чрез препоръчителни алгоритми, съгласно чл. 6 сек. 1 е RODO.

3. Правно обоснованите интереси в областта на маркетинга включват по-специално:

  • ограничено профилиране, извършено от QuarticOn S.A. между другото в облачните изчисления, специфични за дейността на онлайн магазин (наричана по-нататък – Платформата) с цел използване на т.нар. алгоритми за препоръки; с други думи, ние ще ви посъветваме кои продукти, подобни на вече закупените, все още могат да ви интересуват или биха искали те да ви интересуват,
  • използване на услугите на Facebook и Google като съадминистратори на лични данни, ако влезете в нашия магазин чрез тези услуги или сте на нашата фен страница или Instagram Royal-fashion.bg; по-специално, като влезете в системата, когато купувате чрез Facebook или Google, вие разкривате вашите лични данни на тези компании и позволявате тяхното обработване до степента, произтичаща от тяхната политика за поверителност.

4. Легитимните интереси включват и разкриването на вашите лични данни на правни служби, за да се гарантира съответствието на нашия магазин със закона, т.е. с цел прилагане на принципа за законосъобразност на обработката на лични данни, произтичащ от RODO.

5. Данните се споделят:

  • Платформа за правилното изпълнение на договора за продажба и за маркетинговите цели, описани по-горе;
  • Facebook, Google са администратори на вашите лични данни – на които ние сме съадминистратор – при влизане в нашия магазин чрез услугите на тези компании; в този случай вашите лични данни се обработват в съответствие с техните политики за поверителност, също до известна степен в САЩ, където, в съответствие с решението на Европейската комисия, има достатъчно ниво на защита на вашите данни;
  • QuarticOn S.A., който, базиран на AI технология, ни помага да ви предложим продукти, от които може да се интересувате;
  • куриерски фирми в съответствие с актуалния списък с опции за доставка, при които, в съответствие с решението на Европейската комисия, има достатъчно ниво на защита на вашите данни - за правилното изпълнение на договора за продажба по отношение на задължението за превоз ;
  • счетоводни услуги за точното изпълнение на договора за покупко-продажба;
  • правни услуги, за да гарантираме съответствие със закона на нашите дейности.

6. Данните ще се съхраняват за срока на договора за покупко-продажба и три години от изпълнението му от нас като администратор. Горепосочените съадминистратори или обработващи съхраняват лични данни за периоди, произтичащи от спецификата на тяхната дейност, например счетоводни услуги - за периоди на давност на публичноправни вземания и продължителност на задълженията за архивиране, правни услуги - за период от три години от прекратяване на сътрудничество с нас, Facebook, Google, куриерски компании - за периодите, произтичащи от тяхната политика за поверителност. QuarticOn S.A. обработва данните до прекратяване на договора с него или изтичането му.

7. Имате право на достъп до вашите лични данни, коригиране, изтриване, ограничаване на обработката или прехвърляне. Имате право да подадете жалба и до надзорния орган – председателя на Службата за защита на личните данни. Ако сте се съгласили с изпращането на бюлетина, имате право да оттеглите това съгласие по всяко време, т.е. да се отпишете от бюлетина.

8. Предоставянето на лични данни не е законово изискване, но е необходимо за сключване и изпълнение на договор за покупко-продажба. При непредоставяне на лични данни договорът за покупко-продажба не може да бъде сключен и изпълнен. Ограниченото профилиране – алгоритми за препоръки – понастоящем е пазарен стандарт, но ако не искате то да се извършва вместо вас, можете да го ограничите, като изключите събирането на бисквитки в настройките на вашия уеб браузър. Това ограничено профилиране не е основание за нито едно от нашите решения по смисъла на чл. 22 сек. 1 и 4 RODO.

9. Личните данни, по-специално имейл адресът и номерът на поръчката, се прехвърлят на Trusted Shops GmbH с цел изпращане на запитване за удовлетвореност на клиентите в рамките на 7 календарни дни след извършване на поръчката и за предоставяне на клиента на правата, свързани с сделка.


XIV. Заключителни разпоредби

1. Съдът, който има юрисдикция за уреждане на спорове с Потребители, е съдът, който има юрисдикция спрямо приложимите разпоредби на Гражданския процесуален кодекс.

2. Уреждането на всякакви спорове, възникнали между royal-fashion.bg и Клиента, който не е Потребител, се отнася до съда по седалището ни.

3. По въпроси, които не са обхванати от тези регламенти, се прилагат разпоредбите на приложимото законодателство, по-специално разпоредбите на Закона от 23 април 1964 г., Гражданския кодекс и Закона от 30 май 2014 г. относно правата на потребителите (Вестник на законите от 2014 г., т. 827) с измененията). В случай на конфликт на тези Правила с правата на клиентите и разпоредби, произтичащи от общоприложими разпоредби, се прилагат общоприложими разпоредби на полското законодателство.

4. Настоящите правила се прилагат за сключени споразумения за продажба считано от 1 януари 2021 г.

Магазинът използва бисквитки, за да предоставя услуги в съответствие с Политиката за бисквитки. Можете да определите условията за съхраняване или достъп до бисквитки във вашия браузър.
[iai:privacy_policy_accept_button_txt]
pixel